Data e postimit: 2014-08-22 13:31:55
Lexime: 2761
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


1.Njeri i fortë është ai ,që ka besë e burrëri !

2.Njeriun të fortë e bën besa e burrëria ,e jo ligjësia ,turpësia,e paftyrësia !

Vepra te ngjashme
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
Mos lakmoni në pasuri ,buka e kripa janë në shtëpi ! Fatkeqësia e sprovon njeriun ! Nuk është burrëri të rrahësh gruan !
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Cigarja se bën njeriun burrë !
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Dashuria që kam ndaj teje Krijues ,më bën më të fortë se çeliku . 2.Testamenti më i mirë ,për njeriun e sinqertë është FJALA ! 3.GURBETI –Dhëmbja që s’na u ndal….Plaga e pashëruar !
Autori: L · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Përshkrimi i një objekti të veçantë
NË KËTË PËRSHKRIM PËRSHKRUHET NJË SUVENIRE KU PARAQITET HEROI KOMBËTAR,GJERGJ KASTRIOT SKËNDËRBEU. Në shtëpinë time unë kam një suvenire mjaft të veçantë dhe të bukur.Në të paraqitet heroi ynë kombëtar,Gjergj Kastrioti Skëndërbe...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shoqërore
Burrëri është ta mbrojmë atdheun ! Ai që duron ,cdo herë fiton !
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Nuk është trimëri Nuk është trimëri T'i bërtasësh nënës Nuk është nder T'i bërtasësh babait Nuk është burrëri Të rrahësh gruan Nuk është njerëzi Të fyesh fëmijën Nuk është trimër...
Autori: Anna Çani · Lloji: Thenie · Tema: Vajza e Letrës
"Doja ta kuptoje ç'është guximi i vërtetë,ty që pandeh se është një burrë me një pushkë në dorë. Guximi i vërtetë është që në zanafillë,vepron gjithsesi pa nguruar..."
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
Së pari duhet të duash vetën ,e pastaj tjetrin ! Mos rri mbas kalit,se të gjuan shqelma ! Nuk është burrëri të vritemi ndër veti !
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: personale
Lodhja Jam lodhur E këputur Katandisur Sypërgjumur Moralisur S'di as vetë c'tju them Shumë është lodhur trupi Besa shpirti im .
Autori: Silvia Duka · Lloji: Hartim · Tema: Roli i gruas në shoqeri
E pranuar tanimë jeta është tragjedi, deri në njëfarë mënyrë. Në këtë jetë tragjedi ekziston një grua;gruaja e sakrificave. Ekziston një grua që i'a del mbanë e vetme e që punon me mish e me shpirt. Një grua që gjykohet pavarësisht të...
Autori: Bekon Demiri · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Përshkrimi i sprovës
Sprova është një testim i së vërtetës ndaj qëndro real e mos ia bëj të keqen vetës, nëse sprovohesh mos u pikëllo por bëhu i fortë e duro. Sprova është caktuar për çdo njeri qoftë ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqërore
I varfëri - Një i varfër doli në treg të shiste një pulë - Kaloi një njeri dhe i thotë:Pse more burrë një pulë e ki , dhe po e shet - I varfëri :Po e shes se përpara mi qitke 3-4 vo ,e tash vetëm njaa .....
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.I fortë është ai që përmbahet nga zemërimi !
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
Drejtësia ...është një shpellë e fortë që nuk shembet kurrë !




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com